wtorek, 7 kwietnia 2015

Ulubieńcy marca !

Cześć !
Mam nadzieję, że święta minęły Wam w rodzinnej i spokojnej atmosferze.
Wśród ulubieńców minionego miesiąca znalazły się produkty kosmetyczne warte uwagi, a także pyszna herbata, której nigdy u mnie nie brakuje. Dowiecie się także jaka muzyka umilała mi każdy dzień.
A teraz kubek z gorącym napojem w dłoń i zapraszam do lektury !

BALSAM SOAP&GLORY 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Muszę się przyznać, że często nie buszowałam po lumpeksach, mimo że można tam znaleźć mnóstwo perełek. Ostatnio trochę się to zmieniło. I tu ukłon dla dziewczyn, które zaprowadziły mnie do lumpeksu, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Przy kasie wszystkie trzy doznałyśmy szoku! Soap&glory za dwa złote! A konkretnie kremy do rąk i balsam. Wiem, że to może kontrowersyjne kupować krem w lumpeksie, ale ten produkt w przeciwieństwie do kremów jest w pudełeczku i mogłam sprawdzić czy był wcześniej używany.
                                                                                                                                                            


 A więc dlaczego go tak pokochałam ?
  • pięknie pachnie 
  • doskonale nawilża
  • jest wydajny
  • chciałam przetestować tę niedostępną w Polsce markę
  • szybko się wchłania
  • przede wszystkim kosztował tylko dwa złote                                                                                                                                                                                 
TUSZ Maybelline One By One
Po tym jak wykończyłam próbkę tuszu z Giorgio Armani, który był moim ogromnym ulubieńcem, próbowałam znaleźć jego tańszy zamiennik. Zawiodłam się na Essence i Golden Rose. W mojej szafce zalegał już półtora roku tusz z Maybelline One by One. Od razu po zakupie nie nadawał się do codziennego użytku. Osypywał się, sklejał rzęsy, odbijał się na powiece. Teraz jestem jego ogromną fanką. Nawet po kilku godzinach od nałożenia wygląda olśniewająco, pięknie rozczesuje, dodaje objętości i wydłuża.  
                                                 


Zespół Happysad
I tu poświęćmy minutę ciszy dla mojej kochanej Klaudii. To ona przekonała mnie do rocka alternatywnego a co najważniejsze do polskiego zespołu Happysad. Nie wyobrażam sobie wieczoru bez ulubionej "Niezapowiedzianej" lub "Na ślinę".

Herbata lipowa
Od dawna jestem miłośniczką herbat. Ogromną przyjemność sprawia mi możliwość wyboru kolejnej z nich. Co do herbaty lipowej, kilka lat temu piłam ją w bardzo dużych  ilościach. Będąc na targach wielkanocnych odwiedziłam stoisko z herbatami. Postanowiłam, że herbata lipowa z malinami będzie najlepsza żeby przypomnieć sobie jej smak z dzieciństwa. Po jej zaparzeniu, zachwyca delikatnym a zarazem nieoczywistym smakiem.








                                                                                                                               

    2 komentarze:

    1. świetni ulubieńcy :)

      obserwujemy?
      ewamaliszewskaoff.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń