czwartek, 23 kwietnia 2015

Zatrzymaj wspomnienia !


Miłość do fotografowania zapoczątkowała u mnie mama. Jako dumny posiadacz aparatu  na klisze, szukałam kwiatków, młodych listków czy kamyków. Ta "przypadłość" została  mi do dziś. Widząc miny ludzi przechodzących obok mnie gdy leżę na ziemi, żeby uchwycić kropelki wody na trawie, sama zastanawiam się co robię. I wiecie co wtedy sobie myślę...że fotografia to moja największa pasja. 

 
Ostatnio przeglądałam albumy z pierwszych dni, miesięcy, lat mojego życia. Czy wy też wzruszacie się oglądając rodzinne fotografie sprzed lat? Zdjęcia na ekranie laptopa to nie to samo!


Postanowiłam co jakiś czas wywoływać kilka zdjęć i wklejać do albumu. Z pomocą przyszła mi niezawodna biedronka, bo właśnie tam znalazłam ten piękny album.

 
 Myślę, że taki album to świetny pomysł na prezent dla bliskiej osoby !


Buziaki !

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja !
Zostaw do siebie namiary, a na pewno zajrzę i skomentuję jeżeli mi się spodoba Twój blog.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również wykonasz taki album ! :)

      Usuń
  2. ciekawy post i piękne zdjęcia:)
    strasznie spodobal mi sie twoj blog , musze wpadac czesciej i licze na kolejne posty! :)
    obserwujemy ? ja już angelica-gurgull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie zmotywowałaś tym komentarzem !
      dziękuję :)

      Usuń
  3. Ja też bardzo lubię robić zdjęcia! Często przeglądam jakieś albumy z dzieciństwa, uważam że to świetna pamiątka :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    maja-rusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! ♥

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te zdjęcia :*

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i fajny pomysł jakby tak dodać zdjęcia z dzieciństwa itp. :D
    pozdrawiam
    http://aslongaspossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo profesjonalne ujęcie tych zdjęć. Chciałabym zobaczyć jeszcze więcej . Jest to dla mnie niedosyt :) . Po prostu świetne są te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń