niedziela, 3 maja 2015

Niezastąpione trampki - wiosenne stylizacje #1


Trampki to buty, które chyba każda z nas posiada w swojej szafie. Zgodzicie się ze mną, że pasują do każdej stylizacji a przede wszystkim są bardzo wygodne ?


Mimo iż ubieram je nawet do spódniczek, najlepiej się czuję ubierając je do luźnych boyfriendów z dziurami.


Moje ulubione są w kolorze baby blue. Wystarczy założyć biały t-shirt i ramoneskę - jak dla mnie idealna stylizacja na wiosnę !



Tampki kupiłam na stronie online elilu.pl.


A wy, macie w szafie więcej niż jedną para trampek ?
Buziaki, Ania

4 komentarze:

  1. Fajny kolorek, uwielbiam trampki :D :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor również jestem fanką trampek:)

    Pozdrawiam!
    sandraandmar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam trampki! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten kolor trampek i dobrana do tego stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń