środa, 17 czerwca 2015

Wielofunkcyjność pędzla Real Techniques Setting Brush



Ciekawa szafa graficzna, dużo pozytywnych opinii krążących w internecie, chęć przetestowania pędzli tej marki, brak osobnego pędzla do rozświetlacza - wszystkie te aspekty sprawiły, że kupiłam swój pierwszy pędzel Real Rechniques - Setting Brush. Zamówiłam go z zamiarem nakładania rozświetlacza. Po kilku użyciach odkryłam jego wielofunkcyjność ! 


KOREKTOR
Pierwszym krokiem robiąc makijaż przy użyciu pędzla Real Techniques jest nałożenie korektora pod oczy. Idealnie dopasowuje się do powierzchni zakrywanych cieni pod oczami. Aplikacja jest bardzo prosta. Korektor po nałożeniu wygląda bardzo naturalnie.
 

 PUDER POD OCZY
Utrwalenie nałożonego korektora z pewnością ułatwi pędzel Setting Brush. Zwykły pędzel przeznaczony do pudru nie jest tak precyzyjny, a utrwalenie nie jest tak długotrwałe.

RÓŻ
Efekt uzyskany nałożeniem różu pędzlem RT przypadnie do gustu tym z nas, które lubią delikatnie zaaplikowany produkt. Zdecydowanie wolę pędzel stworzony specjalnie do różu, którym o wiele szybciej nałożę kosmetyk.


 BRONZER
Nie spodziewałam się, że najbardziej znienawidzony bronzer w mojej kosmetyczce może się stać ulubieńcem! Produkt po aplikacji Setting Brush-em  nie wygląda jak pomarańczowy bohomaz. Nakładanie bronzera pędzlem RT polubiłam szczególnie, a to dlatego, że nie ocieplimy nim odcienia skóry, dodamy koloru, a wykonturujemy i wyszczuplimy twarz.

ROZŚWIETLACZ
Pędzel nakłada idealną ilość produktu, tworząc przy tym piękną taflę na szczytach kości policzkowych.

 
  
Używacie pędzli Real Techniques ? Polecacie konkretne modele ?

Pędzel kupiłam tutaj .

11 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) Świetny jest ten pędzel, używałam już go i jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał,naprawdę jest bardzo wielofunkcyjny! Świetne zdjęcia,zwłaszcza podoba mi się ten bokeh w tłe;)

    Pozdrawiam!
    ✿The Only✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym pędzlu, ale wydaje się bardzo fajny. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo pierwszy raz słyszę o tym pędzlu, ale zaciekawił mnie :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm właśnie szukałam czegoś co jest wszystko w jednym - może też kupię :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pędzel
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. musi być ekstra ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostniem poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;) nie używałam, ;(
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak fajnie opisałaś, że aż mam ochotę go kupić :) Zdjęcia są powalające - ich jakoś i cały wystrój! Widać, że wkładasz wiele serca w tego bloga. Pzdr i obserwuję x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń