piątek, 8 maja 2015

Woda smakowa - rabarar&mięta



Orzeźwiająca woda smakowa to idealny pomysł na upalne dni i nie tylko. A co najważniejsze, jest przepyszna a w swoim składzie nie posiada sztucznych substancji i mnóstwa cukru.


Zalety picia wody można wymieniać bez końca. Przygotowanie wody smakowej na pewno zastąpi sięganie po kolejną butelkę zwykłej wody mineralnej. 
 

Moimi ulubionymi składnikami do przyrządzenia takiej wody są rabarbar i mięta - wszędzie dostępne i w dodatku nadają ciekawy smak wodzie.


Woda najlepiej smakuje z kilkoma kostkami lodu.


Ostatnio zmieniłam wygląd bloga. Jak Wam się podoba ?
Zapraszam do obserwacji !

Buziaki, Ania


Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja !
Zostaw do siebie namiary, a na pewno zajrzę i skomentuję jeżeli mi się spodoba Twój blog.

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł,żeby do mięty dodać rabarbar:)

    Pozdrawiam!
    sandraandmar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Uwielbiam robić sobie takie wody smakowe. Najbardziej lubię pietruszkę+cytrynę! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawy pomysł z pietruszką i cytryną ! muszę spróbować :)

      Usuń
  3. moja koleżanka niedawno miała własnie taką wodę i była pyszna!
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z 2 OOTD z Sheinside ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks delicious!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej kombinacji jeszcze nie próbowałam ;D
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie jak smakuje rabarbar, czy jest on słodki.
    Muszę kiedyś spróbować zrobić taką wodę.
    Czy mogłabym udostępnić link do tego posta na moim asku o zdrowym stylu życia? Byłabym Ci bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana !
      Rabarbar nie jest słodki, wręcz przeciwnie a najlepiej smakuje otoczony w cukrze :)
      Jasne, że możesz !

      Usuń