niedziela, 10 maja 2015

Dmuchawce, latawcwe, wiatr !



Zwiewność, delikatność, lekkość - czyli po prostu dmuchawce, które są interesującym obiektem do wykonywania kolejnych wiosennych zdjęć makro !



Wykonując zdjęcia makro tak lekkich obiektów jak dmuchawce, nie sposób o nieostre zdjęcie. Jest na to bardzo prosta rada !
Trzeba ustawić bardzo krótki czas naświetlania i dopasować odpowiednie ISO (w moim przypadku 1600/3200), aby zdjęcie nie było ciemne. Takim sposobem nawet przy większym wietrze, roślina będzie wyostrzona i jakby "zamrożona".



Macie do mnie jakieś pytania ?

                                            Buziaki, Ania

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja ! 
Zostaw do siebie namiary, a na pewno zajrzę i skomentuję jeżeli mi się spodoba Twój blog.


15 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia i z porady na pewno skorzystam:)

    Pozdrawiam!
    ✿sandraandmar.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę sie napatrzec na te śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!
    Rady na pewno zapamiętam! Taka mała uwaga, a przydatna. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia:) Podobają mi się motywy dmuchawców na zdjęciach właśnie, ślicznie wygladają

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak długo blogujesz? Śliczne zdjęcia :*
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Makro uwielbiam ! Piękne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne zdjęcia! :)
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe zdjęcia!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia! Uwielbiam zdjęcia z dmuchawcami <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  10. gdy byłam malutka, uwielbiałam dmuchawce :) cudowne zdjęcia :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super tytuł i zdjęcia! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń