środa, 3 czerwca 2015

Czerwiec w obiektywie makro


Czerwiec to po maju - mój ulubiony miesiąc. Kurtki odchodzą w zapomnienie, coraz więcej stopni na termometrze, ostatni bilet miesięczny mam już w portfelu, co zwiastuje nadchodzące wakacje. Przede wszystkim - w moich oczach to bardzo dobry moment na wykonanie zdjęć makro !


W fotografii istnieją trzy perspektywy - żabia, normalna i ptasia. Moim zdaniem zdjęcia makro zdecydowanie lepiej wykonywać z perspektywy normalnej. W tym celu wystarczy położyć się na trawie aby być na wysokości fotografowanego obiektu , ustawić parametry i wcisnąć spust migawki :)

                                             
                                                                 A wy jakie zdjęcia najbardziej lubicie robić ?

                                                                                           Buziaki, Ania


Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja !

Zostaw do siebie namiary, a na pewno zajrzę i skomentuję jeżeli mi się spodoba Twój blog.

16 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, nie mogę się na nie napatrzeć :) :D ;) super zdjęcia , najbardziej podoba mi się to 4 jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz piękne zdjęcia! Dobra rada na pewno skorzystam:)

    Pozdrawiam!
    ✿The Only✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobaja mi sie takie zdjecia!
    3 najcudowniejsze

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne zdjęcia<3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe <3

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia mam nadzieję że spodoba Ci się i mój blog wszystkomoznazobaczyc.blogspot.com.
    I dziękuję bo to dzięki Tobie miałam motywacje na tego bloga i pomysł jak go zrobić co prawda bloga prowadze od lutego a Twój blog obserwuję od 21.05.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło jeśli go zaobserwujesz :)
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne!
    masz śliczny nagłówek :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię czerwiec! Zdjęcia makro są piękne :*
    Wiesz, masz prześlicznego bloga ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię robić zdjęcia makro, a te zdjęcia ze stokrotką- cudo!
    Pozdrawiam,
    http://www.jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia ^^ ciekawie nazwane te pozycje, żabia, ptasia. Czerwiec to piękny miesiąc, nie ma jak sie nie zgodzić

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń