piątek, 29 maja 2015

Happy Birthday to me !



17 lat minęło jak jeden dzień ! 
Wiem, że niektórzy tego nie lubią, ale ja nadal nazywam się dzieckiem. Dzieciństwo wspominam jako najlepszy okres w moim życiu ! Nigdy nie zapomnę beztroskich zabaw z dziadkiem, pichcenia z babcią i podróży w towarzystwie mojej mamy.


Moją coroczną tradycją urodzinową jest przeglądanie starych zdjęć ! Moja kochana mama zadbała, żebym miała pamiątkę na długie lata, tworząc kilka pięknych albumów. 


Szczerze mówiąc, to będąc dzieckiem bałam się wejść w wiek nastoletni. Kilka lat temu nie wyobrażałam sobie być rozwydrzoną nastolatką. Mając w świadomości, że już za rok będę pełnoletnia, mogę stwierdzić, że nie jest aż tak źle. :) 


Buziaki, Ania

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja !

Zostaw do siebie namiary, a na pewno zajrzę i skomentuję jeżeli mi się spodoba Twój blog.


18 komentarzy:

  1. Przede wszystkim wszystkiego co najlepsze! Duuuużo weny do tworzenia nowych rzeczy na blogu, obyś dodawała wiele nowych zdjęć do albumu i przeglądała go zawsze, wspominając najpiękniejsze chwile! 100 lat! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny blog :) Jeszcze raz spełnienia marzeń . Rób to co kochasz , bo to jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego:)
    Zapraszam do mnie- jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione, ale wszystkiego co najlepsze! Dużo zdrówka i spełnienia marzeń ^^

    http://or-good.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia Marzeń <3

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stoo latt
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny design bloga ;) Śliczne zdjęcia i oczywiście sto lat !!
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć chciałabym życzyć Tobie aby każde twoje marzenie się spełniło. Mam nadzieje że spodoba się Tobie mój blog a oto link wszystkomoznazobaczyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego oraz spełnienia marzeń:) Przepiękne zdjęcia:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego, ja także chciałbym zostać jeszcze dzieckiem ale niestety czas szybko leci i już mam 15 lat, ale chce je jak najlepiej wykorzystać xD
    http://niebioeski.blogspot.com/
    ( obserwuje jesli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia! Fajnie zrobiłaś to niebieskie z napisem :D Wszystkiego najlepszego! Nasze dzieciństwo jeszcze będzie długo trwało! Moim zdaniem całe życie, bo ciągle się czegoś uczymy!
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! <3 Mi również w tym roku stuknie siedemnastka, ale nadal czuję się jak dziecko. Nie chcę tak szybko dorastać, ale taka jest kolej rzeczy. Śliczne zdjęcia :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego!
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam niedawno swoje 17 urodziny, ale nadal nie czuję się na tyle hah :D
    Wszystkiego dobrego ♥

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie dziecinstwo ktore teraz mam to najlepszy okres w moim zyciu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźnione sto lat :) piękne zdjęcia!

    Jeśli masz chwilkę to zapraszam do siebie ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń