piątek, 15 maja 2015

Zorganizuj piknik / batony Zmiany Zmiany


Pogoda sprzyja idealnie, więc piknik to idealna forma wypoczynku - wystarczy wiklinowy kosz, puszysty koc, ulubiona książka oraz świeże owoce!


Piknik na pewno będzie ciekawszy, gdy zabierzecie ze sobą znajomych !


Kto nie lubi słodyczy, które nie powodują wytrzeszczu oczu po wejściu na wagę ? Batony Zmiany Zmiany, które idealnie sprawdzą się jako przekąska na pikniku i nie tylko, nie zawierają zbędnych dodatków, polepszaczy czy cukrów. Są idealną propozycją dla osób, które uwielbiają się zajadać bakaliami !


Zmiany Zmiany oferują trzy rodzaje batonów: 
Kosmos, w którego skład wchodzą : daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, kakao
Aloha, który w składzie posiada : daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, płatki kokosowe, nierafinowany olej kokosowy
Lewy Sierpowy, który składa się z : daktyli, fig, orzechów nerkowca, migdałów, słonecznika, jagód goji.
 

W 100% zgadzam się z maksymą firmy !
"Najlepsze batony w galaktyce."


 A Wy, smakowaliście opisanych przeze mnie batonów?
Lubicie pikniki ?

Poczytajcie więcej o tych batonach tutaj 
 
Buziaki, Ania
 

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja ! 
Zostaw do siebie namiary, a na pewno zajrzę i skomentuję jeżeli mi się spodoba Twój blog.

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam pikniki i nie mogę się doczekać, kiedy ja będę też już sobie piknikować z przyjaciółmi! Świetne fotografie, po raz 1 słyszę o tych batonach, ale uwielbiam bakalie, więc to coś dla mnie. ;)
    Mam pytanie, kiedy w końcu będą wyniki konkursu?

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki już są na blogu Reni
      http://nataa-natkaa.blogspot.com/2015/05/wyniki-konkursu.html

      Usuń
  2. Uwielbiam pikniki :) A tak po za tym pyszne są te batoniki i polecam je bardzo . Zdjęcia są świetne. Ta wyrazistość i idealność ;) . Zgadzam się , że z przyjaciółmi są najlepsze pikniki ;) Trzeba to powtórzyć .

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne zdjęcia *_* super wpis

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysl :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tylko czekam na ładniejszą pogodę i ruszam na piknik :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. już od dłuzszego czasu planuję piknik, ale coś mi pogoda nie pozwala :(

    OdpowiedzUsuń