piątek, 22 maja 2015

Recenzja kosmetyków Quiz Cosmetics


Testowanie kosmetyków to dla mnie na prawdę ogromna przyjemność ! Szczególnie, gdy mamy do czynienia z polską marką Quiz Cosmetics. Firma prowadzi swoją działalność od ponad 30 lat. W swojej ofercie posiada produkty, które spełniają oczekiwania klientów, a przede wszystkim wciąż udoskonala swoje receptury. Marka wprowadza nowości kosmetyczne do swojej oferty warte przetestowania. 


Szminka Flash collection Magic muszę przyznać, że jej kolor na początku mnie trochę zniechęcił, ponieważ staram się unikać pomarańczowych pomadek. Zdziwienie nie trwało długo, bo do momentu gdy przeczytałam napis MAGIC. Co w niej magicznego ? Po nałożeniu na usta dopasowuje się do koloru naszych ust, a wręcz się w nie "wżera". Moje zdziwienie było bardzo duże, gdy po jedzeniu pomadka wyglądała tak samo jak kilka minut po nałożeniu. Dodatkowo produkt doskonale nawilża a także bardzo łatwo nałożyć ją nawet bez lusterka. 
Uwielbiam kolor tego produktu na moich ustach !


Puder rozświetlający Flash collection  to absolutny ulubieniec w mojej kosmetyczce na wiosnę i lato ! Daje przepiękne rozświetlenie i nadaje skórze zdrowy i wypoczęty wygląd. Produkt jest bardzo wydajny a po nałożeniu wygląda bardzo delikatnie i nienachalnie. Po kilku godzinach od nałożenia nadal jest widoczny na kościach policzkowych. Pięknie mieni się w promieniach słońca ! 


Cień do powiek Flash collection zaskoczył mnie swoją świetną pigmentacją pomimo bardzo niskiej ceny. Produkt przy rozcieraniu nie traci na  wyrazistości koloru. Cień najlepiej jest nakładać kuleczkowym pędzlem. Aplikacja pędzelkiem języczkowym może sprawiać mały kłopot. Kolor nr 336 świetnie podbija zielony kolor oczu, a w moim przypadku świetnie się sprawdzi do artystycznych makijaży podczas sesji fotograficznych! 

  
fan page Quiz cosmetics
strona internetowa  

Używałyście wcześniej kosmetyków Quiz cosmetics ?

Buziaki, Ania

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja !

Zostaw do siebie namiary, a na pewno zajrzę i skomentuję jeżeli mi się spodoba Twój blog.

16 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy, ale kolor tej pomadki jest zniewalający! :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna pomadka , tez chciałabym taka posiadać :) Cieszę się , że dopasowuje sie do naszych ust . A tak po za tym świetnego masz bloga :) , pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wypróbować, świetne recenzje! :) odpowiadając na Twoje pytanie u mnie - to internetowy program fotor.com, jest świetny! :)
    Dobrze ze zostawiłaś u mnie komentarz, bo trafiłam tu i naprawdę mi sie podoba, z chęcią zaobeserwuje i bedzie mi niesamowicie miło jesli u mnie zrobisz to samo, ale pod warunkiem ze Ci sie spodoba. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałąm tej firmy, ale zacheciłaś mnie do wypróbowania ;D

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą.

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chyba ją wypróbuję ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej stronce :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale muszę je przetestować :))

    Pozdrawiam ! http://lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej stronce kosmetycznej.
    Przy najbliższej okazji muszę na nią wejść i coś przetestować :D.

    http://izusobie.blogspot.com/ - W wolnej chwili serdecznie zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba muszę wypróbować.
    Bardzo fajne recenzje i pomadka wygląda super!

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj: KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o nich, ale chyba wypróbuję c;

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś okazję spróbować kilku kosmetyków z firmy QUIZ. Szczerze powiedziawszy jak dla mnie nie były one ani dobre ani złe. W sumie nic wielkiego nie robiły, ale też nie zaszkodziły, także zbędny wydatek. Ale może to zależy od osoby, konkretnego kosmetyku itd.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale muszę wypróbować! w końcu trzeba dać szansę nie tylko zagranicznym kosmetykom :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń