wtorek, 19 maja 2015

Kreatywne myślenie z "Książka pod tytułem"


Kreatywność to zdecydowanie moja mocna strona - kredki, farby a przede wszystkim aparat to zdecydowanie moi najwięksi "poprawiacze humoru" ! Powstała książka autorstwa Roberta Trojanowskiego, która jest idealnym sposobem na oderwanie się od codzienności i poczucie się choć przez chwilę o kilka lat młodszą osobą.


"To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania). Sam nadajesz jej tytuł. Sam jesteś bohaterem tej książki. Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą. A może kreatorem? A może wolisz być wirusem komputerowym? Proszę bardzo… To twoja książka! Wykonuj polecenia i baw się najlepiej, jak potrafisz. Możesz ją ciąć, giąć i miziać palcem, jak ekran swojego smartfona. Sprawdź, czy jesteś kreatywny. Czy jesteś pomysłowy. Czy potrafisz się TAKĄ książką bawić. Tylko czy jesteś pewien, że to jest… książka? Obudź swoją wyobraźnię i zacznij działać! Zmień tę (Nie) książkę w coś wyjątkowego!" 


Książka, której można samodzielnie nadać tytuł, pokolorować, wyrwać z niej kartki - czemu nie ?
Możecie sobie pomyśleć, że taka książka jest przeznaczona tylko dla dzieci ? Nic bardziej mylnego ! Zapraszam was do obejrzenia wykonanych zadań przez siedemnastolatkę !


 Wypełnianie kolejnych kartek książki sprawia mi ogromną przyjemność !


Doświadczenia z tą książką mam bardzo pozytywne ! Dobre bo polskie !


 „Utwórz nowy folder", „Pokłóć się z książką", "Zetnij drzewo"  - to tylko przykładowe zadania, jakie autor proponuje właścicielowi. Wyobraźnia  Pana Trojanowskiego nie zna granic. Posiadacz książki musi wykazywać się dużą kreatywnością wykonując poszczególne zadania. Tylko od niego zależy to, jak zrealizuje poszczególne polecenie i jaki okaże się tego efekt końcowy. Książka jest rewelacyjnym pomysłem na spędzanie kreatywnego czasu, pozbawienie się nudy, poczucie się z powrotem jak dziecko ! 


Słyszeliście wcześniej o tej książce ?


Buziaki, Ania
 

Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja ! 

Zostaw do siebie namiary, a na pewno zajrzę i skomentuję jeżeli mi się spodoba Twój blog.

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o takiej książce , ale jestem pod ogromnym wrażeniem :). Bardzo podoba mi się taka książka. Jest to bardzo fajny sposób na spędzanie wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Godny polecenia... pozdrawiam!
    www.thelifeofpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O świetna musi, coś podobnego do zniszcz ten dziennik :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już post dotyczący tej książki u innej blogerki :) Bardzo ciekawa ta książka :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanko i licze ze na nie odpowiesz bo strasznie mnie to ciekawi :) inspirujesz sie czyims blogiem czy sama wszystko wymyślasz? :)
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ❀Blogasek❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,
      oczywiście, że czytam blogi innych dziewczyn, które osiągnęły jak dla mnie bardzo duży sukces, ale staram się żeby mój blog zawierał coś innego, wyjątkowego i do tego dążę. Także wszystko wymyślam sama :)
      Cieplutko pozdrawiam !

      Usuń
    2. Strasznie podobne do zniszcz ten dziennik ale zdaję mi się,że lepsze.
      Na razie u mnie w szkole nie widziałam u nikogo tej nowości, pewnie za niedługo się pojawi.Fajny post!

      W wolnej chwili zapraszam Cię do siebie, jest to mój mały pamiętnik ...
      http://diary-of-the-novice-teenager.blogspot.com/

      Usuń
  6. Ostatnio czytałam o tej książce. Wydaje się być polską wersją "Zniszcz ten dziennik", ale to nie ujmuje jej walorom. To na pewno bardzo fajny pomysł na nudę. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx

    ---
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń